Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του Woman's magazine;

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Σεργιάνι στις σπηλιές του κόσμου [Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου]

Φωτιάς και άγριας θάλασσας
γωνία
τα βλέφαρά σου σ' αναπάντεχο ώτοστοπ
επιβιβάζομαι στη γενέθλια γη
σκαρφαλώνω στα ματοτσίνορα
ΕΡΩΤΑΣ
και
σεργιάνι στις σπηλιές του κόσμου
στων απόκοσμων χελιών σου τις καταιγίδες
βαρκούλα
με πανάκι
τα σκισμένα μαλλιά μου
στη χούφτα σου μαζεύεις
αναμνηστικά της θύελλας
χάδια και φιλιά
φώτα πορείας
ανάβουν στο σκοτάδι
αέρηδες
ξεσηκώνονται
στα μάτια σου
με σημαδεύουν
βρίσκουν τις σκιές του νου
τις κεντούν στην αγκαλιά σου
τα χέρια σου σκαλίζουν
του κορμιού μου τα λημέρια
τα λόγια του ξεσηκωμού.

http://issuu.com/woman-magazine/docs/_____________2014.pptx
Β 612?

τ' αγαπημένα μου ταξίδια είναι αυτά...

♩ Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα, σ' αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει. ♩

http://womaninblogs2.blogspot.gr/search/label/%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CF%88%CF%85%CF%87%CE%AE%CF%82





Κι όλα αυτά επειδή
♫ ♩ ♬ ♫ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ♫ ♩ ♬.

18 σχόλια:

  1. Πολυ..ενδιαφερον και ιδιεταιρο κειμενο..
    Ομορφη Κυριακη !
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Αλεξάνδρα μου. Μου αρέσουν αυτά τα όμορφα και εκφραστικά δικτυακά "συγκοινωνούντα δοχεία" σκέψης, έμπνευσης και γραφής.
    Πολλαπλασιάζουν τα όμορφα συναισθήματα και μοιράζουν απλόχερα την ομορφιά της έκφρασης.
    Το απολαμβάνω λοιπόν.
    Καλή Κυριακή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά, το κείμενο σου είναι..ξεχωριστό! Δεν ξέρω αν μπορώ να βρω τις κατάλληλες λέξεις, για να το περιγράψω, αλλά ειλικρινά, όχι μόνο με άγγιξες, αλλά καταφερες να με ταξιδέψεις στ' αλήθεια.
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια, επίσης, για το τόσο γλυκό μπλογκάκι σου! Δηλώνω φαν :D
    Να 'χεις ένα ξεκούραστο υπόλοιπο Κυριακής και μια αξέχαστη εβδομάδα! Πολλά φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια!!! Σ' ευχαριστώ! Τόσο πολύ! Και σε αφήνω αμέσως για να διαβώ ένα μονοπάτι...

      Διαγραφή
  4. τα καλυτερα ταξιδια τα κανεις μεσα σε δυο ματια αγαπημενα!υπεροχο φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε ναι, αμοιβαία ανταποδίδοντας, να σου πω πως χαίρομαι που συναντηθήκαμε Αλεξάνδρα μου, αλλά και που έγινα έστω και λιγουλάκι η αφορμή για μια τόσο μα τόσο υπέροχη ανάρτηση! Σε ευχαριστώ πολύ! Σε φιλώ γλυκά και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλό μήνα πια!!!! Κι εγώ ευχαριστώ για αυτά που μοιραζόμαστε!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η παρουσίαση σου Αλεξάνδρα!
    Έξοχο ποίημα! :)))
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα αλλιώτικο, αλλά πανέμορφο ταξίδι!
    Χαίρομαι που χάρη στην Πέτρα σε γνώρισα...
    Καλώς σε βρήκα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απ τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια!
    Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσυ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι και για μένα αυτός ο στίχος σημαίνει πολλά! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το ταξίδι σου!
    Να είσαι καλά και Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.