Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του Woman's magazine;

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Πολύχρωμη αλήθεια

Σήμερα, Σύμπαν μου αγαπημένο, θα ξαφνιαστείς, γιατί δεν θα ακολουθήσω τη συνήθειά μου να αναρτώ θέματα σχετικά με την ημέρα. Ναι, αντιστάθηκα, θα πω μια αλήθεια σήμερα!
Και θα παρουσιάσω το ηλεκτρονικό περιοδικό του cinefil για τον κινηματογράφο.

http://issuu.com/giannispit/docs/cinefil_t.2.pptx
διαβάστε το περιοδικό με κλικ στην εικόνα

Είναι μια προσπάθεια ερασιτεχνική, αλλά διαβάζοντάς το θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα και πια θα ανυπομονείτε για το επόμενο τεύχος.

Οι παρουσιάσεις ταινιών παραμένουν παρουσιάσεις, που κατατοπίζουν και σε αφήνουν να ανακαλύψεις (σε αντίθεση με τις δικές μου που προβάλλουν την κριτική μου κι όχι την ταινία!!!), οι αναφορές σε θέματα της επικαιρότητας και της ιστορίας του κινηματογράφου κρατούν το ενδιαφέρον και δεν κουράζουν, ενώ τα αφιερώματα δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες, που αφομοιώνεις ευχάριστα, χωρίς να χρειάζεται να είσαι ειδικός για να κατανοήσεις.

Η "αλήθεια" του τίτλου μου πήρε το επίθετό της (πολύχρωμη) από ένα θέμα του περιοδικού, "Το χρώμα στον κινηματογράφο", για το οποίο δεν σας λέω τίποτα: διαβάστε το!!!

http://issuu.com/giannispit/docs/cinefil_t.2.pptx

Αλλά η αλήθεια μου θα ήταν μισή και ίσως άχαρη, Σύμπαν μου, αν  δεν αναφερόμουν στον ίδιο τον cinefil, τον ευγενικό, φιλόξενο, γενναιόδωρο και δημιουργικό blogger... γνωρίστε τον!

http://cinefil-net.blogspot.gr/
επισκεφτείτε το ιστολόγιο του cinefil με κλικ στην εικόνα

http://womaninblogs2.blogspot.gr/search/label/%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%85




7 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο παρά από ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς.......!!! Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ ειλικρινά για τη στήριξή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο μπλογκ, γράφτηκα κι ως μέλος, το μόνο πρόβλημα είναι ότι κολλάει πολύ -πάρα πολύ όμως- η σελίδα του... Αν μπορείς να του το επισημάνεις. Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ την JOAN PETRA για την εγγραφή της.
    Αλεξάνδρα μια ακόμα φορά από καρδιάς ευχαριστώ. Σε κάποιους αργότερους επεξεργαστές ναι "Κολλάει" το μπλογκ καθότι κάποιες εφαρμογές είναι βαριές και απαιτούν μεγάλη ισχύ επεξεργαστή. Θα το κοιτάξω σε κάθε περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ για όσα μοιραζόμαστε εδώ!
      Κάποιες εφαρμογές, όσο δελεαστικές κι αν είναι, νομίζω πρέπει να τις αποφεύγουμε, γιατί είναι εκνευριστικό όταν ανοίγεις ένα blog και περιμένεις μια ώρα για να ξεκολλήσει...

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκω, πολύ όμορφο το blog σου!
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα με υγεία και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις επέστρεψα από το blog σου: ενθουσιασμένη!
      Μια όμορφη Άνοιξη να έχουμε!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.