Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του Woman's magazine;

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Μας βρίσκει η νύχτα σ' ένα μπαρ που λέγεται...


by Susan Harrison


"Όλους εμάς που η ζωή νίκησε κατά κράτος
μας βρίσκει η νύχτα σ' ένα μπαρ που λέγεται το λάθος.

Μπροστά μας τα διπλά ποτά, τραγούδια τα όνειρά μας
και οι παλιές οι μουσικές είναι η μικρή χαρά μας.

Τα φώτα πάντα χαμηλά, μα λάμπουνε τα μάτια
σαν τα διαμάντια ολόγυρα σπασμένα σε κομμάτια.

Μας κόστισαν όλα πολύ γιατί τα ζήσαμε με πάθος
κι όμως θα κάναμε ξανά πάλι το ίδιο λάθος."



http://www.youtube.com/watch?v=kAW6N9Dsq5U
κλικ

στίχοι: Γ. Πολυμενάκος, μουσική: Α. Αγγουράκης, 
ερμηνεία: Χαρά Αργυροπούλου


Σε ένα τέτοιο μέρος κάποτε βρέθηκα να λέω λόγια σαν κι αυτά, να μοιράζομαι την αφοσίωση σε ένα "λάθος", να μοιράζομαι τον πόνο για κάτι μικρό που δίκαια κόστισε τόσο πολύ...


Σας βρίσκει η νύχτα σ' ένα μπαρ, λοιπόν, που λέγεται πώς; 
Πήγατε μονάχα μια φορά ή συχνάζετε εκεί, δεν έχει σημασία. Είναι φανταστικό ή πραγματικό μέρος, δεν έχει σημασία. Θέλετε να το περιγράψετε μ' ένα τραγούδι, μ' ένα ποίημα, μ' ένα οποιοδήποτε έργο τέχνης, δικό σας ή άλλου, δεν έχει σημασία. 
Σημασία έχει να μοιραστείτε μαζί μου εκείνο το μέρος της νυχτερινής εξόδου όπου ένα παράπονο βρήκε έναν ώμο ν' ακουμπήσει και να του δώσετε ένα όνομα.
Ανυπομονώ...
``````````````````````

19 σχόλια:

  1. Δες το mail για να γράψουμε και εμείς!!!!!!!!!!!!!!!! Ελένη-Νεκταρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμ ωραία ιδέα!!!!!!! Έφτιαξές κι ωραία ατμόσφαιρα Αλεξάνδρα μου! Θα σε τιμήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου πειράζει που έφτιαξα ολόκληρη ανάρτηση; Έτσι μου βγήκαν πολλές αναμνήσεις και εικόνες.

      http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2014/10/blog-post_14.html

      Διαγραφή
    2. Χριστίνα, καλύτερα! Η ανάρτησή σου είναι χορταστική και απολαυστική! Σ' ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία, ατμοσφαιρική ιδέα. Ίσως αν βρω την έμπνευση να επανέλθω με την δική μου ομολογία. Πέρα από έμπνευση θέλει και θέληση να αντιμετωπίσεις τις σκέψεις σου. Σκέψεις που ίσως τις έχεις κλεισμένες, γιατί δεν θες να μιλήσεις για το παράπονο, για το παράπονο που εκείνη την βραδιά είχες νιώσει.
    Σε φιλώ γλυκά. Καλό σ-κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει κανείς που να μην έζησε τέτοιες στιγμές;..
    Ελπίζω να...θυμηθώ κάποια και να την περιγράψω.
    Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλεξάνδρα καλησπέρα......ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό το θέμα σου σήμερα με άπειρες προεκτάσεις.......
    Στα περασμένα χρόνια μας πάντα ένα μπαρ λειτούργησε ως σημείο αναφοράς σε τέτοιες σημαντικές μας στιγμές.
    Στιγμές με πολλές εκφράσεις.
    Όχι μονάχα ερωτικές η στιγμές που αφορούσαν μια σχέση αλλά, το κυριότερο, στιγμές που λες και άνοιγε η Γης να εκφραστεί μια μεγάλη αλήθεια ζωής ανάμεσα σε φίλους.
    Μια τέτοια εμπειρία, όπως εγώ την έζησα, πριν πάρα πολλά χρόνια, σημαδεύει βαρυσήμαντα κομμάτι της ζωής μου.
    Και τούτο, για κείνο το βράδυ, σε ένα πανέμορφο και ατμοσφαιρικό μπάρ, δυο αδελφικοί φίλοι βίωναν την προσπάθεια της αποκάλυψης μιας βαριάς αλήθειας.
    Ο Ένας προσπαθούσε να ανατρέψει τους δισταγμούς και του φόβους που κουβαλάει μια τέτοια αλήθεια της ζωής του φίλου του, ο άλλος........ήξερε.......ήταν κάτοχος του μυστικού.....και κατάλαβε με την πρώτη τι ήθελε ο φίλος του να του πει.
    Η Συνάντηση και το συλλάβισμα της αλήθειας έφτασε στην κορύφωση εκείνη τη νύχτα δύο ανθρώπων που τους ένωσε μια φιλία από εκείνες τις παλίες σαν τα κρασιά διαμάντια.
    "Μικρέ δεν θα σε προδώσω ποτέ......" ήταν η έκφραση του ενός....
    "Το ξέρω........" η απόκριση του άλλου....
    "Και πως άντεξες τόσα χρόνια να κρατάς το μυστικό σου μονάχος ;..."
    "Να που άντεξα........δεν ξέρω πως και γιατί.....άντεξα με τη δύναμη που φέρνει η ζωή..."

    Τα μεγάλα πράγματα στη ζωή των ανθρώπων δεν είναι πάντα ερωτικά να το ξέρετε........

    Αλεξάνδρα μου ευχαριστώ για την ευκαιρία έστω και αυτής της παραμορφωμένης ...εξομολόγησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, σ' ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μια πολύτιμη ανάμνησή σου!
      Μικρό διαμαντάκι!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραία ιδέα!
    Θες να το μοιραστούμε εδώ, ή με δική μας ανάρτηση?
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,τι σε βολεύει! Εγώ προτιμώ δική σας ανάρτηση που θα είναι πιο πλούσια με τις εικόνες ή τη μουσική...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Δεν το ήξερα το κομμάτι! Πολύ ωραίο, όσο για την πρόκληση θα το σκεφτω σοβαρα :)
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανένα παράπονο δεν βρήκε τον ώμο μου σε κάποιο μπαρ, άρα δεν έχω να μοιραστώ κάποια ιστορία! Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μην θαυμάσω την δική σου! Και φυσικά θα περιμένω εναγωνίως να διαβάσω και τις ιστορίες που θα γράψουν οι φίλοι μας πιο πάνω!
    καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ατμοσφαιρική ανάρτηση. Το κομμάτι ούτε κι εγώ το ήξερα.
    Νομίζω ότι σε πολλούς έδωσες τροφή για σκέψη και για γράψιμο!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη, καλώς σε βρίσκω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλεξάνδρα μου να με υπολογίζεις κι εμένα!! Συνήθως μόνο ευχάριστα έχω να θυμάμαι από τα μπαρ, αλλά δεν βλάπτει λίγη αναμόχλευση συναισθημάτων!! Εξάλλου πόσα και πόσα δεν μασκαρέυουμε!!!
    Χθες προσπάθησα να μπω αλλά μου έλεγε ότι καταργήθηκε το ιστολόγιο... Τεχνικά θα ταν μάλλον.
    Σε φιλώ καλό μου και καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α καλά το μυαλό μου και μια λίρα!!!!! Ξέχασα να σου πω ότι ούτε εγώ το ξερα το τραγούδι!!! Μου αρέσει που μας έφτιαξες ατμόσφαιρα!!!
    Φιλάκια φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο blogger είχε θέματα τις τελευταίες μέρες, μου έσπασε τα νεύρα!
    Σ' ευχαριστώ, Μαριλενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία ατμόσφαιρα κι ωραίο θέμα για να θυμηθούμε οι παλιοί και να αποζητήσουν να ζήσουν οι νεότεροι!
    Χμμμ... μόλις το αλτζχάιμερ με αφήσει λίγο, θα συμμετάσχω κι εγώ. Μιας και είμαι λάτρης της τζάζ, του ουίσκυ και του βαρύ καπνού ;)
    Φιλί σου στέλνω!
    ✰♡*•˛❤˛•*✰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λάτρευα ένα μπαρ με όνομα "Το Λάθος" στο Ναύπλιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.