Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του Woman's magazine;

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάζει!!!

 Στολίσατε;;; (κατά το "Γυρίσατε;")
Βιαστείτε γιατί...

"Ο καιρός χριστουγεννιάζει.
Πέφτει στόλισμα το χιόνι.
Πράσινο έρωμα του ελάτου πόλεις και χωριά κυκλώνει.
Κι ο καιρός χριστουγεννιάζει.
Κάθε τόσο μια καμπάνα
δίνει μήνυμα στον κόσμο: σπήλαιο, γιος, αστέρι, μάνα.

Κι ο καιρός χριστουγεννιάζει.
Κάποιο φέρνει ουράνιο χέρι
την αγάπη - αρνί κοντά μας, την ειρήνη - περιστέρι.
Φως και κρύσταλα κι αχτίδες κι όλη η πλάση τρεμουλιάζει.
Χιόνι φτερουγούν οι αγγέλοι κι όσο πάει χριστουγεννιάζει"

(αυτό το βρήκα στο διαδίκτυο και είπα να το συνεχίσω:)

'Οσο πάει χριστουγεννιάζει
κι εγώ χρόνια κάνω χάζι
τα λαμπιόνια, τ' αστεράκια,
τα παιχνίδια, τα μωράκια.

'Οσο πάει χριστουγεννιάζει
και με σκέρτσο και με νάζι
κλείνω πονηρά το μάτι
στον Βασίλη τον ραχάτη,
τον άγιο με την κόκκινη στολή
μη με ξεχάσει, να με θυμηθεί
όταν η χρονιά θ' αλλάζει,
γιατί όσο πάει χριστουγεννιάζει!



Και του χρόνου!!!

Χωρίς βιντεάκι θα σας άφηνα;
"Rockin' around the christma tree
let the spirit ring
have a happy holiday
everyone dancin' merilly
in the new old-fashioned way"


Περσινή δημιουργία αυτή, θα επανέλθω με καινούριες και πολύ γιορτινές!!!!

http://womaninblogs2.blogspot.gr/search/label/%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AE%CF%82 



Υ.Γ.:
Εδώ και πολύ καιρό η Lia από τα "22 βήματα" μου χάρισε ένα βραβειάκι, αλλά δεν είχα καταφέρει να το βρω! Ναι! Μεγάλη ιστορία!
Μάλλον δεν έχει νόημα πια να ακολουθήσω πιστά τους κανόνες, αλλά την ευχαριστώ!

Καλό μήνα και καλές γιορτές!!!


12 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι εικόνες σου!!! πες μου ότι τις φτιάχνεις εσύ να πάθω πλάκα;!!!!
    και το ποιηματάκι σου πολύ πολύ όμορφο! μακάρι να χιονίσει και στα μέρη μου! πως και πως το περιμένω! μου ανέβασες την διάθεση! το χρειαζόμουν!
    σε ευχαριστώ πολύ!
    Nα είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και Καλό μήνα!!!
      (ξέχασα να πω!)

      Διαγραφή
    2. Lia μου, καλό μας μήνα!!!
      Ακόμα δεν έχω φτάσει να φτιάχνω και τις εικόνες! Απλά τις "πειράζω" στον υπολογιστή. Είπαμε είμαι καλλιτεχνική φύση, αλλά έχω κι ένα όριο! Για να μην προκαλώ...
      Φιλιά πολλά και γιορτινά!

      Διαγραφή
    3. πολύ όμορφη δουλειά!!
      χαχα..! πιστεύω ότι άμα είχες λίγο παραπάνω χρόνο θα το έκανες κι αυτό με μεγάλη επιτυχία!
      όποτε θα έχω τις μαύρες μου, θα περνώ να διαβάζω την ανάρτησή σου και τα σχολιάκια να μου φτιάχνει η διάθεση!

      φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου να είσαι καλά κοπέλα μου....! Υπέροχο "φόρεμα" η σελίδα σου εδώ, όμορφο, ανθρώπινο και τρυφερό. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με κάθε τι καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου μόνο όμορφα για τις γιορτές που έρχονται. Και πάντα να 'ρχεσαι να τα λέμε!

      Διαγραφή
  3. Καλές γιορτές Αλεξάνδρα μου!!!!
    (Αν και θα τα ξαναπούμε κι εδώ και στο facebook)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βλάπτει να λέμε τις ευχές ξανά και ξανά!!! Καλές γιορτές και χαρούμενες!

      Διαγραφή
  4. εχω στολισει εδω κ μερες, δεν κρατιομουν! κ ηταν η 1η φορα που στολισα στην αθηνα!

    καλο μηνα να εχουμε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα γλυκιά μου φίλη..Χριστουγεννιάζει και το αστεράκι των Χριστουγέννων άγγιξε μαγικά το σπιτάκι σου και μας συνεπήρες μαζί με τα όμορφα αρώματα που μας χάρισες εδώ..μας μάγεψες..Αλεξάνδρα??τουλάχιστον να μάθω το όνομά σου πριν αλλάξει η χρονιά!!τόσο καιρό μιλάμε εδώ..δεν το ήξερα..φιλάκια πάρα πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω κρυφό το όνομά μου, Kate! Όποιος ψάχνει, βρίσκει...
      Ένα γιορτινό μήνα εύχομαι, όπως είπα και στη Μαργαρίτα, ξανά και ξανά!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.